[

• Táto téma je prázdna.
Zobrazujú sa 3 príspevky - 4,681 až 4,683 (z celkového počtu 4,683)
  • Autor
    888starz_fjkt
    Návštevník

يا جماعة بصراحة أنا بلعب هنا من كام شهر وحبيت أكتب رأيي من غير مبالغة. اللي عجبني في الأول إن 888starz apk شغال بسلاسة على موبايلي القديم، و888starz تحميل تم من غير أي وجع دماغ. مش هقولكم إنه مثالي بس الأداء محترم لحد دلوقتي.

بالنسبة للألعاب القايمة مليانة — تقريبًا 3000 لعبة أو أكتر شوية. بتلاقي أسماء معروفة زي Pragmatic Play و NetEnt و Play’n GO. أنا شخصيًا ألعب Gates of Olympus و Sweet Bonanza، ومرة جربت Book of Dead لما يجي مود المخاطرة. القسم بتاع الديلر المباشر من Evolution، والموزعين ناس فعلًا وعروض زي Crazy Time لو بتحب الأجواء دي.

اللي مهتم بالعروض ينصح يبص على آخر التفاصيل عند [url=https://888starz-apk23.com]تحميل 888[/url] قبل ما تسجّل. بونص أول إيداع كان معقول وبيوصل لحد 100% وكمان دورات مجانية، بس خدوا بالكم من شرط الرهان لإنه مش قليل وده أكتر حاجة عصبتني.

من ناحية الفلوس فيها اختيارات كتير — Visa و Mastercard موجودين، وكمان Skrill و Neteller، وللي بيتعامل بالعملات الرقمية برضه متاح. الإيداع الأدنى صغير، والسحب مكانش بطيء على الـ e-wallet.

التسجيل سهل وسريع، وخدمة العملاء عربي كمان وده مريح لما كان عندي سؤال. المنصة مرخّصة وعلى الأقل مش موقع مجهول. لسه بلعب لحد دلوقتي بس عايز أقولكم: نزّلوا النسخة الرسمية بس عشان الأمان.

#3864537 Odpovedať
    888starz_exkt
    Návštevník

لأكون صادق معاكم بقالي فترة بستخدم المنصة دي وحبيت أكتب رأيي من غير مبالغة. أكتر نقطة لفتت نظري إن التطبيق خفيف على موبايلي القديم، والتنزيل كان سريع جدًا. مفيش حاجة كاملة طبعًا بس الشغل نضيف لحد دلوقتي.

على مستوى السلوتس القايمة مليانة — تقريبًا 3000 لعبة أو أكتر شوية. من الشركات الكبيرة عندك Pragmatic Play و NetEnt و Play’n GO. بحب ألعب Gates of Olympus و Sweet Bonanza، ومرة جربت Book of Dead لما يجي مود المخاطرة. الكازينو الحي من Evolution، والكروبيه حقيقيين وعروض زي Crazy Time لو بتحب الأجواء دي.

اللي مهتم بالعروض ينصح يبص على العروض الحالية على [url=https://888starz-apk23.com]تنزيل برنامج 888[/url] عشان تكون فاهم. المكافأة الأولى محترم صراحة وبيوصل لحد 100% زائد لفات مجانية، بس خدوا بالكم من شرط الرهان لإنه مش قليل وده أكتر حاجة عصبتني.

بالنسبة للسحب والإيداع مريحة لينا في مصر — Visa و Mastercard متاحين، وكمان Skrill و Neteller، وللي بيتعامل بالعملات الرقمية برضه متاح. الإيداع الأدنى صغير، والسحب عندي جه في يوم تقريبًا على الـ e-wallet.

التسجيل خلص في دقايق، والدعم الفني رد عليّ طول اليوم لما احتجت مساعدة. فيه رخصة Curacao وده بيطمّن شوية. لسه بلعب لحد دلوقتي بس بنصح: نزّلوا النسخة الرسمية بس عشان تلاقوا كل حاجة شغالة.

#3864574 Odpovedať
    bitcoin_kxon
    Návštevník

Bei mir lauft das Ganze schon seit gut vier Monaten und muss ehrlich sagen, zu Beginn hatte ich meine Zweifel, ob so ein Laden mit Krypto uberhaupt was taugt. Durch nen Bekannten aus dem Forum drauf gekommen, der seit Ewigkeiten online Poker mit Bitcoin spielt, und was soll ich sagen – hangen geblieben bin ich dann irgendwie. Als Spieler aus Deutschland ist das ohnehin manchmal echt zah, was Ein- und Auszahlungen angeht, aber dazu gleich mehr.

Beim Angebot ist ordentlich was los – ich schatze mal uber 1500 Titel, wenn man alles zusammenzahlt. Die gro?en Namen sind alle dabei: Play’n GO mit den Klassikern, dazu Book of Dead, das lauft alles rund. Der Live-Bereich kommt von Evolution, mit echten Croupiers und Kram wie Crazy Time, da versacke ich abends schon zu oft. Was mich eigentlich halt, das Kernstuck ist fur mich ganz klar das Poker – Bitcoin Poker eben, darum gehts mir ja.

Zum Bonus: es gab bei mir 100% bis 500 Euro plus 200 Freispiele, verteilt uber mehrere Tage. Der Umsatz liegt bei 35x, ist fair genug fur die Branche, aber lest euch die AGB genau an. Es gibt sogar Freeroll-Turniere und mal was ohne Einzahlung, damit testet man ohne Risiko das Ganze. Was gerade an Promos lauft schaut euch am besten direkt bei [url=https://best-bitcoin-poker.de/echtgeld]is bitcoin the only way to enter online poker[/url] bevor ihr einzahlt, lohnt sich.

Nicht alles ist Gold – Withdrawals. Uber Bitcoin lief es richtig schnell, da kann ich nicht meckern. Aber als ich mal uber Skrill wollte, hats zwei Tage gedauert und die Verifizierung war nervig. Die ublichen Zahlwege sind alle da, mal ehrlich der Vorteil von Bitcoin beim Poker ist ja, dass es eben schneller und anonymer geht. Kleinster Einsatz so um die 20 Euro, Anmeldung ging in funf Minuten.

Mobil laufts sauber – es gibt ne App furs Handy, sonst uber die Seite klappt es problemlos. Der Support 24/7 uber Live-Chat, auf Deutsch war er manchmal mal besser mal schlechter, auf Englisch lief es rund. Lizenztechnisch ist es transparent, das war mir wichtig. Fur deutsche Spieler, die Poker fur Bitcoin antesten mochten – ich zock weiter, schaun wir mal.

Odpoveď na: [
Vaše údaje:

SIGN INTO YOUR ACCOUNT

FORGOT YOUR DETAILS?

Go up